Cum sa te imprietenesti pe Faisbuc cu profa de bio?

Posted: Februarie 25, 2010 in Fără categorie

Ia auzi, eram in banca…dormeam…Si ghici cine se aseaza in fata mea? …[profa de bio] Ma gandesc eu cum sa ma bag in seama fara sa tipe la mine …Si-mi vine-n cap numele ei…Badiu..0 caut pe Faisbuc..Ii recunosc poza…Ii umblu pe profil pe acolo…Si ce vad ca ii place? ..Ghici ce?…Sa terorizeze elevii CNC …Ce fac….TIP! ..”Bai ce-ar merge o ascultare din functiile de nutritie acum”…[Destul de tare incat sa ma auda]…. Bai si scoate ochelarii frate…Se uita la mine cu un zambet pervers..Baietel hai aici langa catedra ca sa aud si eu cate ceva!;;)….Imi da si un 3, imi pune o absenta …Ne imprietenim si pe Faisbuc… Foarte tare frate!:))

Comentarii
  1. npasohl spune:

    stii eu am fost foarte aproape astazi … puteam sa iau si 3 si daca nu era iulia luam 9 … asa ca ii multumesc ca a raspuns ea si nu ma lasat sa ma gandesc si am luat 8 X(

  2. Andrei spune:

    Nu era cu profu de mate? sau ala e altu?

  3. Sara Aharon spune:

    tampita reclama. fesul pute!

  4. Badiu Niculina spune:

    gurgu… :-w :-l la ascultat!!

Lasă un răspuns

